I just know when I'm in your embrace

the world is such a happy place. 
 
 
igår var kaos. haha. på dagen bakade jag och simon
muffins, sen stressade jag ner på stan för att handla
på systemet samt köpa nya strumpbyxor för min jävla
cykel hade sönder mina som jag hade på mig. sen började 
jag i petrus kör. det var kul. körledaren var den spexigaste
personligheten jag har träffat på väldigt länge! han la in lite
kommentarer mitt i sången liksom. typ när vi sjöng helan
går kunde han klämma in ett 'jaha vart dårå?' osv, sjukt
rolig kille. anmälde mig lite halvt som lunchvärd också, ska
prova jobba med det nån dag i veckan eller nästa och se om
det är nåt för mig. jag åker ju först i november så det skulle
vara kul att hinna engagera sig lite också. 1qn var snygg också
så det är ju bara ett plus. haha.
sen förfestade jag med mallan och lotta, vi skvallrade i timmar,
det var skitkul! som vanligt gick min mun i ett haha typiskt mig
att babbla på speciellt med några glas vin i magen haha. nåväl.
sen gick vi till kön till snerikes och stod där typ kanske en timme.
inte nyktra nånstans. när det var vår tur att komma in fick jag nåt
jävla ryck och gick till rackarberget istället. idiotjag. skulle ju in
och dansa. haha. ångesten är stor idag. pratade  just med mallan
och hon hade det inte ett dugg bättre. haha. får man sudda bort
en hel natt? haha. jag ska aldrig våldgästa nån igen.
idag har jag skype'at med leah. fantastiskt. saknar henne som
fan. den här korridoren suger utan henne och diako :( ska bli rätt
skönt att dra härifrån. inte för att jag är hemma så mkt just nu
men ändå. 
 
jajjjja. det var allt för denna gången. hejpåer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0