Give me the song and I'll sing it like I mean it

Give me the words and I'll say them like I mean it 
'Cause you've got my heart in a headlock 
You stop the blood and make my head soft 
And God knows 
You've got me sewn 
 
Nananana.. 
 
 
efter en natt full av feberyra fick jag motvilligt
ringa och sjukanmäla mig igen. sov vidare.
insåg motvilligt även att gasken var utesluten,
sjuk som få. Farid var snäll och erbjöd sig att
laga sjuksoppa till mig på söndag om jag
fortfarande är sjuk då. vad än sjuksoppa är
så lät det bra. haha. sedan dess har jag sett
ett antal avsnitt sex and the city, sovit ett väl
tilltaget antal timmar, blivit hämtad hem till
mamma och pappa som vill ta hand om mig.
gärna för mig. jag gillar att bli omhändertagen.
haha. att bli omhändertagen är min grej? kanske
för att jag jämt varit så liten och klen att jag blivit
intalad att jag behöver det.
det är spännande. undrar hur många killar som känner likadant?
tänkte på det idag när jag kollade på sex and the city.
de synliggör såna kvinno/mans-roller som man kanske
inte tänkt på. i sverige finns de kanske inte på samma sätt.
men som att alla antog att det var mirandas pappa som
stod för the mortage, trots att hon själv är en framgångsrik
advokat. haha.
nåväl. ibland måste det få komma fram att man är en
sucker for series.

idag såg jag nyaste avsnittet one tree hill tex. äntligen är
det igång igen. dock hade det varit ett bra ställe att sluta,
med senaste avsnittet, men såklart jag inte klagar när
de vill göra en säsong till. 
 
iallafall. ikväll har jag för tredje gången sett fullpackat-
dvdn med robert gustavsson, och säkert för 4e gången
sett johan glans world tour of skåne. nice. 
 
alltså. jag borde sluta skriva så jävla mycket onödiga saker här,
jag vet. men FAN INGEN TVINGAR ER ATT LÄSA, LOSERS! haha.
idag känns livet lite ledsamt. hade så sjukt gärna gått på
gasken. men det vart inget. förmodligen kommer jag behöva
sjukanmäla mig IGEN på söndag då jag egentligen ska jobba.
jag måste fan bli frisk på riktigt nu.
lista på saker jag ska göra så fort jag är frisk:
1. städa rummet. ordentligt.
2. boka resa med kristin.
3. fylla på kylskåpet med nåt mer än mjölk.
4. jogga.
5. boka tid hos frissan.
hoppas på att detta ska ske innan måndag, det vore så
skönt att få bli FRISK NU!!
tills dess kommer ni få stå ut med tråkiga inlägg där
jag berättar om ett otroligt tråkigt liv som sjukling.

fy fan. jag tycker verkligen synd om mig själv idag.
mest för att nattens sista feberyra/feberdröm inte
var sann. det var bara en önskedröm. livet är hårt
för de hårda, som simon brukar säga. livet är fan
hårt idag. fått påminna mig själv hela dagen om att
drömmen inte var verklig. JÄVLA SKIT-FEBERDRÖM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0