Feels like lightning running through my vains

every time I look at you
every time I look at you. 
 
 
har egentligen inget speciellt att skriva.
bara vaknar sådär lycklig och glad och
så har jag sovit i vardagsrummet så jag
kan lyssna på spotify med surroundljud
och sådär. just sett Mamma mia för kanske
tionde gången. sitter här och väntar på att
malin som har jobbat natt ska ringa och
komma hit och fika och skvallra med mig.
kom just på att klockan bara är halv två.
visserligen är jag fortfarande sjuk och
borde kanske kurera mig i sängen en
stund innan malin kommer. ja. så blir
det nog. först ska jag koka lite blåbärs-soppa.
 
ja. som sagt har jag inget speciellt att skriva.
jag bara lallar runt liksom. jag är den glada
versionen av melankoli? likgiltig fast lycklig
liksom. haha. allt fixar sig och det ordnar
sig alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0