cause i'm standing here and you hold my hand

pull me towards you
and we start to dance
all around us
I see nobody
here in silence
it's just you and me.

jobbet var nästan outhärdligt. värre än tre gympapass
på raken I tell you! duschade en glad gubbe och en glad
tant. torkade bajs på golvet. haha. varför bajsar de i
duschen? kanske för att de är glada? HAHA. jag älskar
mina egna spekulationer. när jag slutade var jag precis
klar med allt jag skulle göra och jag tror inte jag glömde
nånting. det är mkt att tänka på. sängar som ska bäddas,
duschsaker som ska tillbaka, brickor som ska hämtas osv
osv osv. ingen av oss fyra som jobbade hann ta någon
lunch och alla var lite småsura för att det blev så stressigt
med allt. nåväl. nu är jag hemma efter en kort visit på
konsum. ikväll blir det utgång. först kör med min nya
kör. hoppas ledaren är lika rolig denna gång, för jag har
fan levt hela veckan på hans spexerier, SJUKT rolig kille.

nu ska jag gå och umgås lite med en töntig spanjor och
en ny kille med världens seriemördar-look i mitt
korridorskök medans jag käkar lite mackor.
jag städade mitt rum lite igår. tände ljus och sådär,
mysigt. tända ljus is the shit. nu är jag ledig i två
dagar, woho. helt fri från planer är jag också. så
hör av er om ni vill leka :D if I don't catch you first ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0