all I know is that you're so nice

you're the nicest thing I've seen 
I wish that we could give it a go 
See if we could be
something
 
 
Igår var kul. Jag har fan aldrig tråkigt när jag
går ut med eric. jag tror aldrig det har hänt.
hela sällskapet var fantastiskt, kvälllen var
sådär glittrig och lycklig och morgonen var
kul. karin sov här och när vi satt med spanjorerna
i min korridor och käkade frukost fick jag skrattryck
och skrattade så att jag grät. det händer typ bara när
man är bakis!? kul var det iaf. nu har karin precis
dragit och jag borde ta tag i mig själv och duscha
och sånt. ska jobba om tre timmar. opepp. sen ska
jag fira mamma som fyller år. mysigt.
jag drömde nog världens sjukaste dröm inatt.
jag måste sluta drömma om en viss person. det
är inte okej att vara kär såhär. jag har fan aldrig
varit olyckligt kär. och tänker inte vara det nu heller.
jag vägrar! usch. haha. ångest. 
 
om sju veckor och två dagar åker jag.
har verkligen blandade känslor inför det.
men det blir nog bra. det fixar sig alltid
och allt blir alltid bra i slutändan. 
 
idag när jag sjungandes entrade köket imorse
sa fransisco: - you're so happy! you're ALWAYS
so happy, how can you always be this happy?

haha. det var kul. han och eloy kom överens
om att jag kommer leva föralltid, om ett gott
skratt förlänger livet. haha. speciellt sen när
jag fick mitt skrattryck och grät av skratt också.. 
 
nåväl. på fredag kanske det blir reccegask. spännande.
annars är det mest jobb hela veckan. usch. jag är bakis
och inte särskilt frisk än.

det var allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0