you can climb a ladder up to the sun

or write a song nobody has sung
or do something that's never been done to,
something that's never been done.

skön dag. mallan var här, vi har bestämt våra outfits inför
festen samt solat. imorgon blir det willys för hela slanten.
båltillbehören blir nog många och snackset likaså. jag är
helt klart peppad. på allt. peppad på imorgon, peppad på
lördag, peppad på resten av veckan innan jag åker och
mest av allt peppad på dublin. totalpeppad.
7 dagar går fort. fort fort fort. sen är det sju veckor i
dublin som väntar, innan jag kommer hem över julen.
wohoo! dublin, dublin, dublin!!

nu ska jag duscha och sen har jag en date :) roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0