why'd you wanna go and put stars in her eyes

stars in her eyes
stars in her eyes?

jag la mig vid nio. haha. vaknade först
vid tre och hade skitsvårt att somna, men
när jag så småningom somnade igen sov jag
till nio på morgonen. nice. idag ska jag städa
som fan, sen öva sången med min moster
(begravningen är imorgon och jag kan inte
låtarna) sen fika med ellen, sen käka middag
med mallan och sen hämta upp anna på stationen!
ska bli kul att få besök. imorgon ska vi ut och jag
är nästan mer peppad än nånsin, värmlands slår
ju aldrig fel! hoppas bara att mallan får sluta
tidigare så vi kan leka allihopa :) nu ska jag dra
tummen ur arslet och städa städa städa. ikväll
måste jag tvätta också. usch, inge kul. men men,
humöret är på topp! igår sviktade det lite, blev
nog lite trött och grinig av att cykla till frissan
halv tio eftersom vi var ute kvällen innan. men
men! håret är fint :) lite kort bara... nåväl!
det var allt. om fyra veckor och en dag åker jag.
sinnessjukt. jag fattar ingenting. haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0