Trouble is our only friend and he's back again

Makes her body older than it really is
She says it's high time she went away
no one's got much to say, in this town
trouble is the only way, is down
down down
as strong as you were, tender you go
I'm watching you breathing for the last time 
a song for your heart 
but when it is quiet I know what it means and 
I'll carry you home. I'll carry you home.
 
 
 
snart ska jag iväg ner på stan. fika med janna och kanske ellen.
sen sola, sen hem till mallan, duscha och göra i ordning oss där,
käka ravioli. middagarnas middag som mallan kallade det när jag
föreslog att vi skulle köra en favorit i repris. ravioli och keso, det
är vår grej liksom. 
 
jag har sån träningsvärk att jag knappt kan gå. mina vader är
halvdöda. jag har börjat dela upp kläder som jag ska låna ut,
dock inte packat något åt mig själv än. hah. typiskt mig. kommer
säkert inte ha några kvar när jag väl ska packa mitt eget pick
och pack. det skulle inte göra någonting. då skulle jag bedömma
situationen som att jag får shoppa hur mkt som helst HAHA. värt.
utan att ha dåligt samvete för att jag redan har så mkt kläder. 
 
ibland tror jag att jag behöver hjälp för mitt shoppingberoende.
varje dag börjar det ju på nytt. man tror att 'jomen köper jag
det här så är veckans shopping gjord' men redan på vägen
hem är jag sugen på att shoppa igen. haha. det är ju sjukt. 
min nya värdfamilj är inte alls shoppingintresserad. de kanske 
är bra för mig. får mig att fokusera på annat än vad jag ska 
ha på mig. haha. jag och greken snackade omdet häromdan, 
att prova kläder är typ allt jag gör när jag är hemma. utom att 
sitta vid datorn då. jag går liksom igenom min garderob gång 
på gång, analyserar vad jag behöver, vad som är snyggt och 
vad som måste matchas noga för att vara snyggt. och så står 

jag framförallt och beundrar mig i själv i spegeln. haha. vilken 
jävla äcklig tjej som älskar sig själv tänker ni, vad underbart 
att inte hata sig själv tänker jag. världen är alltför full med 
självhat. om folk la ner ens hälften så mkt energi på att tycka 
om sig själva som de göra på att hata sig själva skulle världen 
vara så mkt lyckligare. samtidigt kan jag bli arg på folk som hatar 
sånt som man faktiskt kan förändra. typ 'åh mina armar är så spinkiga' 
jaha, träna då? så svårt är det inte. kroppen formas rätt lätt. har man 
en tjock mage, börja med situps då. istället för att klaga och irritera 
alla andra. 
 
äh. nu var det nog. ner på stan. köpa vit tshirt, svarta stay ups,
hårklämma.
kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0