trapped in misery

wrapped so miserably
in this deception that I'm wearing like a skin
dying to maintain, what I've been trying to explain
a heart that never loved me to begin. 
 
 

igår var bra. promenaden gick bra. det var inte awkward
alls, mer unakward. synd. att två människor som har så
kul tillsammans ändå inte kan passa ihop. för det gör vi
ju faktiskt inte. vårt förhållande var lika mycket katastrof
som mirakel. man ska inte vara tillsammans med någon
som är så mkt som en själv. nåväl. nog om det. efter
promenaden mös jag en stund hos angelie, alltid lika
trevligt att skvallra om allt och inget. fan vad jag kommer
sakna henne. sinnessjukt. sen träffade jag greken m.fl en
stund på stan och sen fika med ellen, sooom vanligt :P
sen kattvaktade jag i fint sällskap. 
nu har jag just vaknat för 10e gången, ätit frukost och
snart ska jag duscha och sådär, ska ner på stan och fika
med ellen. sooom vanligt :P ska även köpa en portabel
hårddisk! greken ska hjälpa mig. det blir bra. mallan
kommer också ner sen. alltså fan vad mkt människor
jag kommer sakna ihjäl mig efter när jag drar!! vet ni det!!??
:( men men. thank god for skype och msn. och facebook. heh.
and also, the ability to make new friends! det blir nog inga
problem. jag är inte så orolig för det, jag är mer orolig för
att bli rånad och sånt där, verkar vara mycket 'wangstas'
i mitt nya hood, enligt anna... we'll see! kanske blir en av
dem. hah. never. 
 
the best news of last week: 
jag kommer att ha DUBBELSÄNG <3 och spegelgarderob 
över en hel vägg, i mitt nya rum i dublin. MUMS. det är 
nåt annat än min lilla 80säng i ett rum litet som en 
garderob i holland. this will be fiiiiine :D jag är peppad!
 
 
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0