the one thing I need

is the function to breathe
but I'm not really fussed
doesn't matter to me  
 
 
snart ner på stan. sen hem. sen fika.
sen till päronen. kattvakt. mysigt.
kvarteret skatan var sjukt roligt!
synd bara att tiden går så fort när
man har roligt.. sen käkade vi middag
på 'Hotellet' yummie! orkar inte uppdatera
mer än så. ska på höstpromenad med t.
vara kall och sådär. det var tur att jag inte
sov i flogsta, han ringde två gånger inatt.
såklart. tror att jag ska vara ett bootycall,
som hans förra ex fortfarande är där hemma
i holland. åh vilken loser.
jag kör på dissiga stilen. känns som att jag
inte gjort annat än att dissa killar de senaste
veckorna. ignorerat, varit otrevlig, hållt avstånd.
hålla avstånd. det är en bra grej. speciellt när man
drar till dublin om två veckor och fem dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0