said if you want to

uhuh uhuh
you've got the green light
uhuh uhuh 
 
haha. helt galen igår. var helt lyrisk över
att jag kunde göra 'vadfaaaaaan som helst',
för att jag ändå drar snart och alla kommer
ha glömt allt när jag kommer tillbaka ändå.
hahahah. det var dock mkt snack och lite
verkstad. tack och lov :P men men. en kul
kväll på snerikes, helt klart. imorse var jag
hurtig och cyklade iväg till polishuset och fixade
nytt pass. nice. bakis som fan på bilden liksom :D
en hit! när jag kom hem sov jag som en stock till 
halv två. också en hit, absolut. nu ska jag ta tag 
i mig själv. duscha och så. sen ska jag förbi lena 
för en kopp kaffe och sen till rackarberget en stund, 
sen myskväll! det är min dag i ett nötskal. en pizza är 
även inbakad i dagens schema, får se när den tas. 
 
ciao.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0