nu kan du säga vad du vill

men vad tjänar det till? 
 
 
om fyra veckor och fyra dagar drar jag. surrealistiskt. 
lätt stress över allt som ska göras, både nöjen och 
praktiska saker så som att packa osv. om tre veckor 
och fyra dagar flyttar jag ut ur mitt rum, den sista veckan 
huserar jag hos mina föräldrar eller hos den som har 
hjärterum för mig. förmodligen tar jag en sväng till 
grekens soffa, och kanske även malins soffa får sig 
ett besök. och sen några nätter hos mamma och pappa. 
 
grekland var fantastiskt. need less to say. solen sken,
havet glittrade, maten var FANTASTISK. min svarta
kjol har blivit för liten, haha, fick inte upp dragkedjan
imorse. för en vecka sen gick det finemang. men men.
så kan det gå. det var värt det. vi åt mest hela tiden,
njöt sådär oförskämt av livet som man får göra på
semester. ville verkligen inte åka hem. men men.

kan inte säga att det är en grå och jobbig vardag som
slår emot nu när jag är hemma direkt. visst är det en
del plugg som ska fixas ur vägen, men sen har jag redan
minst två partykvällar inplanerade för den här veckan,
och om en vecka drar jag till oslo några dar. förutom den
jävla kylan så är det helt ok att komma hem igen. 
 
det var allt för idag. jag fryser och ska sova. imorgon är det
lunch + fika + fika på stan, sen middag och förfest och sen utgång. 
 

definitely
a preferable life.

Kommentarer
Postat av: i

jag jobbar till 19 på måndag när du kommer, antingen väntar du på sentralen tills jag kommer eller så letar du dig till glasmagasinet (det är bara att fråga, alla vet var det ligger) och går till deras kjøkkenavdelning där jag finns. :) jag har inget internet i lägenheten så vet inte när jag kan komma in igen, men hör av dig på telefonen annars om hur du gör! jag längtar. PUSS

2009-10-06 @ 14:01:34
URL: http://isabellchristinastahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0