looking back through time

you know it's clear that I've been blind
I've been a fool
to open up my heart to all that
jealousy that bitterness that ridicule
 
 
 
utvecklas som människa. utvecklas som jag, bara jag.
inte som en del av ett vi, inte efter en speciell person,
utan helt efter mig själv. mognar som mig själv, som
självständig, fri och egen. det känns bra. det här singel-
livet tänker jag inte släppa i första taget! 
 
sovit fantastiskt gott, haft sängen för mig själv, vaknat 
och gjort absolut ingenting. så himla skönt. ingen säger 
åt mig vad jag ska göra, jag behöver inte tänka på någon. 
ikväll har jag en date. ska bli kul. en riktigt fin kille det 
där. så det är likabra att jag drar om en vecka! haha. 
värnar om mig själv och njuter av att göra vad jag vill 
när jag vill. life is fucking awesome!! 
 
 
om en vecka ska allt vara färdigpackat. ännu en uppsats 
ska vara klar, samt kläderna utdelade och lådorna lämnade 
hos ellen. (tack än en gång hjärtat, det är guld värt att ha ett 
ställe för mina kära lådor) 
 
 
nu ska jag käka frulle. äntligen köpt mat. and lots of it :) sen blir det
tvätta tvätta... wohoo just hittat en låt till en irländsk dricklek som jag
ska tvinga alla köra på lördag :D SJUKT peppad på min fest det är helt
sinnessjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0