Ja vissa stunder kan det kännas ensamt

Och du undrar vad jag tänker på
Så jag håller hårt och kryper tätt intill dig
Som om hon skulle försvinna då
 
 
 
det är tisdag. dagarna spelar liksom ingen roll
egentligen. när man inte har nåt jobb, när man
inte har några rutiner. eller ja, rutiner har jag väl.
idag är det tisdag. tisdag betyder snerikes. ska
bli kul! igår gick jag och la mig alldeles för sent,
flyttade grejer till nya hårddisken och så. ska fortsätta
med det idag. lägga över alla dvdfilmer jag har och så.
ska kolla igenom mina flyttkartonger lite till också, började
igår när mallan var här. hon fick två jackor och lite sånt.
ska liksom sortera upp kläder till mallan och angelie, de
ska få ta hand om en hel den medans jag är borta. och
ja ja ellen du ska också få några plagg! ;) haha. och
JAG KOMMER SAKNA DIG ELLEN!!! haha. faktiskt mer
än vad jag förstår själv tror jag. allt kommer bli så annorlunda.
härmed uppmanar jag ALLA som läser denna blogg att skaffa
skype och lägga till mig: Kickilina. och köpa headset så vi kan
snacka... det är nice.
snackar lite med folk som redan bor i dublin, nice. känns
bra, att veta några, kanske nån kan visa mig runt och så,
kanske även har man några roliga att festa med, vem vet!
igår snackade jag med gavin. gavin är pappan i familjen som
jag ska bo i. han är skön och tycker om bra musik. vi utbytte
youtube-länkar och han berättade att hans brorsa är polare
med uppfinnaren till spotify, så det är klart att de har det.
now that's good news!! 
 
allt känns bara bättre och bättre nu. jag har hittat ett ställe att ha
mina flyttlådor (TACK ELLEN<3), mitt nya rum har en spegelvägg,
dubbelsäng och det FINNS spotify. OCH min värdfamilj har stämt
sitt piano för min skull. känns som att oddsen att jag ska trivas
är mkt bra :D två veckor och tre dagar kvar. 
 
nu ska jag lägga över mer skit på min nya hårddisk, skönt
att kunna tömma datorn lite, den är nästan överfull..


Kommentarer
Postat av: E

OCH JAG KOMMER SAKNA DIG!!!!!!!!!!!!!

2009-10-21 @ 21:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0