Lika mystisk och gåtfull som en kyrka längs vägen

upplyst mellan träden, ödsligt belägen 
om hösten om våren i en tyst blå natt 
som en fackla som ett ljus kom du fram till mig där jag satt
 


 
jag har tränat. japp. det är sant. trots min skitdåliga koordination
gick jag på ett medelpass på friskis och svettis. helt slut nu. förstår
verkligen inte hur jag kunde gå 3-4 dagar i veckan förut. när jag gick
i nian. jag måste vart dum i huvvet. det var jag ju också. idiotfjortis liksom.

haha. jag älskar att man faktiskt växer upp. det finns hopp för alla.
man lär så länge man lever. det är fantastiskt. en gammal människa
är en rik människa. rik på erfarenhet, vis av erfarenhet, lycklig av
erfarenhet. jag ska tvinga mina barn att uppskatta gamla människor
när jag får några. om jag får några. om jag nånsin hittar nån som
kommer vilja gifta sig med mig :D eller snarare, om jag nånsin kommer
hitta någon som duger åt mig. hah. picky picky. jag får ut nånslags
njutning av att dissa folk. typ småflirta med killar bara för att få dissa dem
sen. då känner jag mig som en kung. wohoo! 
men men. det var ju inte detta min blogg skulle handla om. men nu 
kom jag på att jag ju faktiskt inte gjort så mkt mer än tränat idag. 
hängt lite med kristin, snackat i telefon med emelie, malin och ellen. 
en helt vanlig dag alltså. 
jag gillar hur man kan prata så länge om så lite.
typ som jag skriver långt utan att ha något att skriva om.  
 
imorgon ska jag luncha med emelie på stan. sen sola och fika med
mallan för att sedan gå ut. tisdag betyder ju snerikes. näst sista för
min del. 11 dagarkvar och jag fattar ingenting liksom :D
jag är sjukt peppad på att få lära känna min nya värdfamilj. de
verkar vara helt sjukt trevliga och bra på alla sätt. dessutom har
de alltid musik på i bakgrunden, det är bra. jag gillar inte folk som
inte lyssnar på musik. ja, ni är dumma i huvvet, hör ni det?
hah. jag älskar att hata folk utan vettig anledning :) iallafall. de lyssnar
på bra musik och en mkt bra sak är även att de har stämt sitt piano för
min skull, ser fram emot att spela på det :) och mamman malin smsade
mig idag att hon inte ens äger en täckjacka, så min täckjacka får bli hemma :D
det är bra. det är nice. it's.... preferable! hah. fan vad jag kommer sakna
kristin. hälsa på mig MASSOR :)

nu var det nog. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0