it's the same old story

well they just didn't realize.

killar är. ja. faktiskt. idioter. jag vet inte nåt
annat sätt att beskriva det på. de fattar aldrig
nånting och de beter sig aldrig på ett förklarligt
sätt. det är som att de talar i gåtor. tamefan.

det gick bra att sjunga på begravningen iaf,
det blev succe. det var nice. ikväll gick jag ut
på värmlands och det var också kul, på sitt sätt.
fast det blir ju aldrig riktigt samma sak när man
hoppats på att någon skulle vara där och så dök
han aldrig upp. killar. killar.. blä. 

HUR JÄÄÄÄVLA glad ska man inte vara när någon
som man gillar tycker om en tillbaka? JO, så JÄVLA
glad. det är ju fan inte regel. nej, det är mer undantag,
har jag lärt mig den här sommaren/hösten. det är därför
man aldrig ska tycka om nån egentligen. hata alla :D
woho! imorgon ska jag inte göra NÅNTING. jag ska ligga
hemma och deppa för att inget blir som man vill :D sen
ska jag kanske hem till mina päron och leka 'äta-fet-mat'-leken
och somna till nåt avsnitt south park. vem fan vet. blä. inatt känns
allt bajs. nu ska jag sova brevid mitt fina nattsällskap anna och
krama mina gosedjur hårt. igårnatt vaknade jag av att jag nästan
kräktes i sängen, mådde så illa. hoppas den här natten blir bättre.




uppdat. en timme senare.
vet ni vad som verkligen suger? det är att få sitt hjärta krossat
två gånger på ett år. hur fan låter man det ske? hur JÄVLA dum
i huvvet är man inte då? hur jävla jävla jävla dum i huvvet är
man inte om man släpper in nån som inte ens borde veta hur
man fick upp halva jävla dörrjäveln. man ska inte släppa in någon.
man ska inte släppa in någon.
man ska inte släppa in någon.
man ska inte lätta på skinnet och släppa in någon där inunder.
det gör tamefan bara ont i slutändan ändå.

och jag är fan expert på att öppna mig.
jag måste lära mig att hålla hjärtat stängt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0