I'm just not the same

as I was a year ago
and every moment since 
 
hemma igen. oslo var helt fantastiskt.
imorse åkte jag och josefin med tioinio-bussen
och herregud vad vackert det var! frostigt, en
morgondimmig hamn fick vi åka förbi. kan man
ha en vackrare arbetsplats!? åh. jag måste bli
sjökapten. nu. jag dör. vi åkte förbi både industrihamnen
och en rätt stor privatbåtshamn. lycka. vattnet låg
alldeles lugnt. åh. oslo. fantastiskt. det var underbart
att få lite quality time med isabell och jossan också!
i måndags var vi ut, till ett halvskumt ställe där tydligen
en av norges kändaste fotografer började prata med
mig. han fick bjuda på en öl men sen tryckte jag bort
honom ifrån mig, för jag fattade inte vad han sa. hah.
dagen efter fick jag vet att han var typ megakänd och
att jossans norska kompis fått hålla honom borta från
mig. han var tydligen inte van vid att bli dissad, haha.
åh. får kända människor verkligen liggas så mkt? är
vi tjejer verkligen såna suckers for celebs? nä. jag
skulle aldrig ligga med nån för att han var känd.
han var ju inte snygg liksom. skäggig och så. han
försökte förklara nåt om att han var fotograf, på asbred
norska. jag fattade noll och ignorerade bara. hah. han
hade även carolas telefon-nummer, något som isabell
blev mkt imponerad av, dock inte heller hon tillräckligt
för att han skulle få liggas. det är ett hårt liv? heh.
i tisdags gick jag och isabell på stan hela dan, igår
gick jag och jossan på stan hela dan, för då jobbade
isabell. köpte två SKITSNYGGA jackor, och två jättefina
koftor. bra gjort. och en stickad väst på second hand.
och en hemlig sak till min outfit till min fest!!! wohoo!
peppad nu!!!  
 
åkt buss hela dan med jossan. fick vänta en timme i sthlm,
ovärt. men bussen gick ända till min gata, värt. pratade även
med emelie i telefon, vilket alltid är värt. 
 
imorgon blir det lunch med greken och kristin, sen fika
med ellen, sen utgång med malin och ellen på kvällen.
peppad! på lördag blir det KVARTERET SKATAAAAAAN!!!!
VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRT!!! 

imorgon har jag bara tre veckor kvar i sverige.
HELT INSANE! fast jag börjar bli peppad nu! resfeber :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0