I spent days, stupid

nailed to your floor 
and I spent nights 
pushed against you 
trying to keep warm 
But you don't know me at all  
 
Show me where the sun comes through the sky
I'll show you where the rain gets in and I'll 
show you hurricanes
the way that summer fades 
underneath the weight of it all. 
 
 
'Lite svårt att sluta tänka på dig,
annars är det en bra kväll ;-)'

mmm. flirtsms is the shit. hade
en mysig hemmakväll i mitt eget
superba sällskap igår. gjorde absolut
ingenting tills klockan var alldeles för
mycket.
nu har jag just vaknat, av mig självt. angelie
kommer om en timme för att låna kläder till
festen. sen ska jag till farmor och farfar och
bli tjock på kakor. is nice. nu bär det av in i 
duschen.
 
snackade med brorsan igår om present. vad köper
man till en som fyller 90? jag tror det blir en blomma. 
 
 
 
PEPPAD PÅ  FESTEN IKVÄLL WOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0