bakslag

helt meningslös dag detta.
vaknade klockan sju. kollade på one tree hill
och grey's anatomy till kanske tio. sov till kanske
halv tolv. kollade på mer grey's anatomy. skulle
egentligen lunchat halv ett med greken och kristin,
så jävla synd att jag inte kände mig på g, hade velat
egentligen. de är typ de bästa människorna jag vet.
ovärt att banga det liksom. men jag låg bara i sängen
och deppade hela dan verkligen.
klockan halv fem kom s. nu har han precis åkt hem, 
jag har tagit tag i mig själv. duschat och klätt på mig. 
väntar nu på att min bror ska komma och hämta mig,
vi ska hem till päronen och kolla på film eller tv eller
bara äta mat och umgås. qualitytime med föräldrarna 
liksom. välbehövligt och mysigt.
 
imorgon ska vi på kvarteret skatan 'i nöd och lust'
med hela familjen. ska bli jättekul! 
 
tre veckor kvar idag!! fick ett mail av mamman,
malin heter hon, med bilder på huset och mitt
rum :) och... jag HAR en dubbelsäng. phhjuuu!
var lite nervös för att kanske behöva sova i en
90säng. det var ingen hit i holland. förstår fan
inte hur NÅGON frivilligt kan köpa och använda
en 90säng.. hur tänker man då?? I don't know. 
man kanske är jätteliten och lever i celibat. vad
vet jag. haha. skitsamma.
på måndag ska jag liksom börja röja upp, och
planera vilka kläder som ska med, vilka angelie
ska få låna och vilka malin ska få låna. det
återstår fortfarande att se vart fan jag ska ha
mina fem flyttlådor. någon som har ett litet förrådshörn
till övers?? hittelön utlovas!!
haha. seriöst alltså.
i'd do anything. typ. kanske inte.
i'd pay. nothing else. heh. 
 
aja. ska packa kläder för imorgon nu. blir nog
utgång med ellen efter jag kommit tillbaka från
sthlm och kvarteret skatan. hoppas bara imorgon
känns mer pepp än idag. sjukt seg dag. bara jobbigt.
bara bara jobbigt. och jag har lagat upp all min mat.
men den kommer bli gammal, eftersom jag ska till
päronen idag. skitmat. orkar inte. bajs på allt idag.
wihoooo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0