and now I'm that bitchhhhh

you'll never get to uhhhhh
can't get what you want so you're acting like a punk
you were too fly then
so fly away now
now I'm that bitchhhhhhh
and you're just a clown


åh. livet är så bra. livet är så bra idag. livet är
så bra den här hösten. jag går bara runt och
är lycklig. oförskämt liksom. när så många har
det så dåligt. men det är faktiskt inte mitt fel :( haha
ska engagera mig i amnesty eller nåt liknande när jag
flyttat till dublin har jag tänkt. det blir bra. det blir jättebra. och kul.

I'm making peace with being single. faktiskt.
inte bara 'making peace' utan mer enjoying.
snart har det gått ett halvår sedan jag och t
gjorde slut. det är bra. det var bra. jag är glad
att han gjorde slut. vi var inge bra. han var inge
bra för mig. egentligen ska man inte bli tillsammans
med nån som älskar en så mkt för ens yttre, man
blir helt sjukt utseendefixerad av det. trots allt 'jag
skulle älska dig om du så såg ut som en potatissäck'-snack
som man ägnar sig åt när man är kär.
nästa gång jag blir kär i nån ska det vara nån som inte
egentligen tyckt att jag var så himla vacker, men som blir
helt hänförd av min personlighet. hah. tror att det kommer
hända liksom. some time. jag har inte bråttom. jag flirtar
och vältrar mig i vetskapen om att jag kan göra exakt vad
jag vill när jag vill. det är ju helt fantastiskt egentligen. att
vara singel är egentligen rätt idealiskt. dessutom kommer
man mycket närmre sina vänner när man är singel, för man har tid på
ett helt annat sätt. och ingen annan människas humör bestämmer
hur man själv mår. DET är nog det bästa med att vara singel.
love is not a feeling, it's a state of mind, a mental illness. yep.

nu är jag helt lyrisk över att jag ska åka. det är klart jag kommer
sakna mycket här, men bara det faktum att jag har chansen att
åka iväg, och spänningen i att det kan bli exakt hur som helst.
det kan bli toppen det kan bli skitdåligt men hur som helst lär
man sig så mkt så det är alltid värt det i slutändan ändå. jag
kommer få träffa så mkt människor jag aldrig hade träffat förut,
jag får klara mig på egen hand i en ny stad och jag får massor
av spännande intryck att dela med mig av i resten av mitt liv.
yummeeeeey.

fan. jag fick plötsligt ett fruktansvärt sug efter att kolla på south park,
jag tror jag ska tvinga mitt kvällssällskap att se några avsnitt med
mig.
imorgon är det högskoleprovet och jag är totalt oförberedd.
blir ändå lite besviken om jag inte får bättre resultat än förra
gången jag gjorde det.. bara gjort det en gång men fick över
snittet wohooo. får jag bättre än förra gången blir det nog kalas
imorgonkväll. bj eller nåt. blir nog bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0