and all the boys go

dadidupda
dipdaduda
dongdongde
dedongdong
 
 
 
igår var kul. det man minns. heh.
vi svängde våra lurviga och halsade
drink efter drink. idag har jag varit
hos frissan. lockigt blev det, som fan.
underbart. 
 
nu är jag mest helt förstörd, ska sova
snart. fan vad jag är trött. är hemma
hos mami och papi, äter karelska piroger
med smör och keso på. rekommenderas.
yummeeeey.

kom just på den genialiska idén att kika
på nåt avsnitt south park i sängen tills
jag somnar. woho! 
 
t kommer till sverige om en dryg vecka.
och jag vet inte om vi borde träffas eller
inte. jag vet varken in eller ut. det är klart
att man vill, men samtidigt borde man ju
inte. men men. det var bra att vi gjorde slut,
jag har nog haft den i särklass roligaste
sommaren i hela mitt liv, trots allt. :) 
 

det är HELT INSANE att jag åker så snart.
fyra veckor och ett par dagar, hur SJUKT
är inte det!? aaaaahhh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0