all the single ladies

all my single ladies!!
sing upuuup
up in the club! 
now put your hands up 
uhoh uh, uhoh uh uhoh uh!!
 
högskoleprovet var ansträngande. höjde mig ett snäpp.
nästa gång hoppas jag på att höja mig ännu mer. det var
ju ändå tre år sen jag gjorde det senast, hade inte helkoll
på hur det gick till och sådär. ska försöka få flyga till sverige
och göra det igen i vår. vore ju guld att komma in på min
drömutbildning med hjälp av högskoleprovet.. med förra resultatet
blev jag 54e reserv.. jag lever på hoppet! har dock börjar fundera
på om inte lärarutbildningen är the way to go.. kanske nån annanstans
än uppsala dock, den i uppsala har fått så mkt skit. men de kanske
hinner ändra den tills jag kommer tillbaka. who knows. 
 
efter en uppfriskande (friska upp var med på ordprovet, hah. so was SISU. värt)
dusch är jag nu redo för en kväll på dansgolvet wiiihooo. ska till elin snart, bara
klä mig och så först. is nice!
jag och greken käkade pizza till lunch, hade ju en dryg timmes lunch
från provet. värt. tog en paradiso med extra skinka. hah, jag drev med
greken först och sa 'vi tar väl två vegetariska som alltid eller?' höll på
att få spö liksom. haha. i veckan ska vi trycka tishor av sällan skådat slag,
great success! jajajajajajajajaja awesome. ikväll blir kul. nu ska jag ta
mig samman och dra härifrån. hoppas på att få se eric m.fl. ute också,
vore så kul. komsi komsi! imorgon spenderas med angelie, tror jag. inte
riktigt koll på allt som är inplanerat just nu... på måndag är det kristin&kristin-day
iaf. IS NICE. tisdag antar jag att det blir snerkan igen :P onsdag blir greken&kristin-day.

PEPPAD PÅ DUBLIN NU JAG DÖR WIHOOOOO
ok. för att låtsas som att jag är mogen egentligen:
jag ser verkligen fram emot att flytta till Dublin. jag
ser fram emot alla trevliga människor jag ska få träffa
och lära känna. OCH FESTA MED!! OCH ATT GÅ VILSE
WOHOOO haha. där sprack det. ok skojade. ser inte fram
emot att gå vilse, men det är nog oundvikligt. hur som helst.
om en vecka är min fest och jag har fortfarande inte hittat
några högtalare som vi kan ha. kan inte påstå att jag letat
intensivt, men ändå. om nån känner att de ha stora och bra
högtalare får man gärna räcka upp en hand. 
 
nu är det party som gäller! CIAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0