Uuuuuh I wanna dance with somebody!

I wanna feel the heat with somebody. 
 
 
åh. vilken fantastisk kväll igår. alltså jag ÄLSKAR
varenda jävla kotte som var med på festen WOHO.
hade så sjukt kul. folk hade klätt ut sig spexigt och
dansgolvet var i full gång långt inpå småtimmarna :D 
 
bålen var en succé. lokalen var helt perfekt för festen.
jag är så himla nöjd. TACK alla underbara människor. 
 
 
sen jag kom hem idag har jag känt mig aningen stressad.
det är hur mkt packning som helst kvar att fixa.. det är många
jag måste träffa, mkt som ska göras.
- fika med ellen
- fika med malin
- åka hem till päronen innan mamma får spel
- snerikes på tisdag med mallan
- hälsa på farmor och farfar innan jag drar.
- skriva en uppsats och göra fyra grammatikuppgifter.
- packa klart och lämna lådorna hos ellen. 
- hänga med angelie och ge henne en massa kläder
- käka på il forno med emelie m.fl. på torsdag och sen
gå ut på stocken och festa arslet av mig sista kvällen i sverige! 
 
säg till om jag har missat nåt. shit. bäst man sätter igång nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0