There's still a little bit of your song in my ear

There's still a little bit of your words I long to hear 
You step a little closer to me 
so close that I can't see what's going on 


irland är spännande. folk har träningsoveraller överallt, 
enligt malin finns det tillochmed en finare träningsoverall
som man kan ha på sig på bröllop. 
vi bilade till kusten och lunchade på callaighans castle, 
(eller nåt sånt hette det). gavins brorsöner brukade jobba 
där förut och de åker dit jätteofta på lunch om helgerna.
det var jättemysigt och hade jättefin utsikt.

gavin är sån som känner en massa folk, han har själv varken
gått högstadiet eller gymnasiet (pga. cykelolyckan där han förlorade
ett öga när han var 13, han har tydligen blivit opererad sanslöst
många gånger, hjärnan åkte ner där hans öga satt förut typ, så
de var tvugna att trycka upp den igen!), men ändå har han ett grymt 
jobb och har typ 9 pers 'under sig' och är itsupport till 
ungefär 5000 pers på nåt känt företag. hans morbror är 
nån high excecutive på ericsson så där började han sin
karriär. en av hans polare har varit vd på det där tvspelsföretaget
som gör typ alla tvspel. (heter kanske game vision typ?)
av honom fick de ett wii i bröllopspresent. ikväll ska vi lira 
guitar hero. iallafall. gavin har en polare som arrangerat/designat 
och fotat alla u2s senaste skivomslag. haha. det är helt 
galet. gavins brorsa var med och designade mobilen som 
jag fick. helt insane liksom, that's guy's got connections! 

när vi bilade från det här slottet så åkte vi förbi enyas 
hus. och bonos kvarter där man tydligen kan se honom 
rätt ofta om man pubar därikring. 
sen bilade vi till dún dum (eller dum dún kommer inte ihåg) 
det är iaf europas största shopping mall!!!! 
man... I was in heaven!!!!!! dit ska jag tillbaka. om och 
om och om igen. köpte en skithet klänning. 

idag har jag fotat lite till, tänkte lägga upp en bild på familjen
när vi satt på det där slottet, så fort jag orkar lägga in fotona
på datorn.

nu ska vi snart käka lasagne, tänkte prova familjens piano
en stund först också, och sen ska vi spela guitar hero :) 

it's all good.
kom och hälsa på mig snart,
jag vill visa allt, jag vill dela
det här med någon. 

det enda jobbiga hittills är VÄNSTERTRAFIKEN!!!
förstår ni hur mkt energi det ens tar av mig, bara
att SITTA i bilen. bilarna möter ju på fel sida, hjärnan
panikar lite hela tiden liksom. för att inte tala om när
man ska GÅ över gatan. livsfarligt. these people are
insane, haha. de  kör dessutom som galningar. på
vägar smala som cykelvägar är hastighetsbegränsningen 100km/h.
totally insane, I tell ya.


här kommer en bild på familjen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0