Something you said

sits in my head
It's been there too long
it's killing me slow
It's rolling around
it's pushing me down
It's keeping the good part of me closed.



idag skulle vi åka till banken och skaffa ett konto
till mig. det gick inte, för man måste ha proof of
address, dvs antingen ett pps-number eller brev
som man har fått till sin adress. haha. så jag ska
ta med två brev som jag har fått till min adress
hemma i sverige, så får jag nånslags konto för
utlänningar :P nåväl. sen åkte vi och kollade in
två gym. och här kommer det roliga. det helt
SINNESSJUKA. när vi går in på det närmsta
gymet, kom ihåg nu att det här är ghettot som
jag bor i...
när vi går in genom dörren som ligger i en
liten gränd(jag helt övertygad om att gymet skulle
vara as"butchy" och fullt med läskiga blattar och
äckliga body builders) så möts vi av detta:

det här är alltså ingången till gymet. redan här började vi ana oråd...
var det ett gym eller en strippklubb under cover? alternativt porrklubb?

ska ner en stund och hänga med familjen, resten av bilderna från
gymet kommer sen! det var minst sagt en upplevelse utöver det
vanliga!!!! :D sjukt roligt. vi skrattade som aldrig förr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0