Rättfärdighetens förste

av davids hus den störste



idag är det jul. det är jul i luften.
jag var uppe halva natten och städade.
tog ner fyren och båten som jag hade på väggen,
och satte upp adventskalendern där istället.

idag har vi varit på den svenska julmarknaden.
det var mysigt. vi råkade komma två timmar
för tidigt, folk förväntade sig alltså att vi skulle
hjälpa till. efter att ha brett typ tjugo mackor
frågade malin när själva julmarknaden egentligen
började och de svarade klockan två. då var klockan
halv ett. så vi drog. haha. alexander var ju tvungen
att få käk och så, så vi drog till killiney castle och
drack kaffe. sen åkte vi tillbaka. köpte pepparkaksdeg.
ska bli mysigt att baka/äta upp den.

sen åkte vi till the square en stund och jag hittade
THE DRESS OF MY DREAMS. den fanns i 6 och 10.
6 var för litet, 10 för stort. 8 hade de inte :( då blev
jag ledsen och trött. den var så himla fin. helt fantastisk.
ÅH :( ska kolla i veckan om de har den i stan. annars köper
jag fan den i 10 och syr in den liten. den blir perfekt till
nyår. kanske till och med till julen också.


uppdat några timmar senare:
jag fick låna en kamera av Gavin!!!!!! :D :D :D LIFE IS GOOD AGAIN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0