mormors lilla kråka

skulle ut och åka..  osv
den har jag på hjärnan. alexander tycker att den är skitkul.
idag tyckte gavin att han sa mamma vid matbordet. han sa
definitivt ttatatatititittaatata när jag och han hade lekt titta-här-leken
med en av hans leksaker. den går till så att jag håller i en leksak,
rör den i olika riktning och säger titta här! titta där! åh titta här då! titta här!
(medans jag rör den fram och tillbaka horisontellt, lodrätt och diagonalt)
 och han skrattar och tycker det är skitkul. ibland försöker han få tag på
leksaken men han är så långsam, (haha, I win!) men det tycker han nästan
är ännu roligare, att han inte hinner ta den. haha. bäbisar är så roliga och
dumma :D 
 
jag är helt förälskad i den här lille knotten, han är verkligen en solstråle.
idag har vi bara varit hemma och lekt. det var storm och ösregn ute.
när main kom hem hjälptes vi åt att laga middag, köttfärslimpa blev
det, med fetaost, champinjoner, lök och vitlök. riktigt gott.
sedan sprang jag upp på mitt rum och här har jag varit i två timmar
nu. känner mig lite tråkig och asocial men jag har just duschat och så tänkte
jag sätta på några avsnitt desperate housewives nu :P att däcka till. för jag
är helt slut. tänk att man kan bli så trött av att inte göra någonting typ. förutom
att leka då. iofs inte så lite heller. vi körde lite ramsor, tittade på tom&jerrry
 (ok jag tittade, medans alexander klättrade på mig och försökte komma åt
fjärrkontrollerna och tvknapparna om vartannat. haha. det blev bara tio minuter
tom & jerry firar jul för mig. haha. hade lika gärna kunnat kollat på nåt roligt
istället, typ nån serie eller nåt, alexander kollade ju ändå inte :P fast iofs, vilken
serie är 10 min lång.. :P 
 
annars har jag inte så mkt att tillägga. nästa vecka kommer min
käre bror och hans kompis hit. han ska ta med sig mitt nya visakort
och mitt nya simkort. så att jag kan känna mig som en människa igen. 
 
imorgon ska jag och neve (tror det stavas så. eller kanske nieve)
gå på playgroup med alexander. neve är gavins mamma. hon är
charmig och speciell. en spännande personlighet minst sagt, men
mycket trevlig och snäll. hon har kollat upp körer åt mig och en
massa andra aktiviteter, jättesnäll verkligen.
aja. efter playgroupen ska vi kolla in en fotoutställning på
biblioteket (här ute i hoodsen där jag bor) och fika på
biblans fik. mysigt. hoppas det inte är storm som idag,
för är det det klarar jag faktiskt inte att dra barnvagnen
genom tunneln, det blåser så jävla mkt där ändå. 
 
fått sms av gerard och av erik. erik skrev att snow patrol
spelar 2a och 3e i dublin. vi ska gå om vi har råd bestämde
vi just. KUL!! anna du borde vara här..
gerard skrev hey peachy.
peachy? HAHA. synd att han är homosexuell och ful.
han har en charmerande personlighet. dock rätt gay.
som förväntat haha. 
 
 
 
jag känner mig rätt ensam ibland. det vore skönt
med någon att knyta an med. erik är schysst, men
han babblar så jävla mkt och ibland är det rätt ointressant.
och så drar han om dryga två veckor. den danska tjejen
verkar schysst iofs, hon kanske kan bli en riktig polare.
hon och anni är nog de jag tror jag kommer trivas bäst
med av dem jag redan träffat. anni är verkligen helschysst.

det här måste verkligen vara råtråkigt att läsa. men det
är min blogg so fuck off. haha. jag skriver för min egen
skull ändå. fast det är ju kul om några vill följa mina äventyr
iofs :P

vore kul att veta vilka ni är, ni kan väl skriva en rad under kommentarer,
om ni ändå läst såhär långt? plz? nyfiken i en ask är jag! godnatt.

Kommentarer
Postat av: i

alltså, haha?! mormors lilla kråka och nyfiken i en ask? du är för sötttttttttttt.

2009-11-24 @ 23:41:24
URL: http://isabellchristinastahlen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Äiti lukee tietenkin! Ja iloitsee, kun tytti viihtyy!

2009-11-25 @ 19:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0