Before I go I must remember to say

I never really loved you anyway
I never really loved you anyway


packningen börjar arta sig. har tillochmed tagit några
timmars paus idag, kollat ikapp några serier. gjort en
grammatikuppgift till finskan. fan vad svår den var.
men men. snart kommer det två heta brudar hit som
jag har lovat att bjuda på middag, det ska bli kul! sen
ska vi ut och kalasa på snerkan. funderar på vad man
ska ha på sig.. kommer kanske få ta med ett och annat
skitigt klädesplagg till irland. min väska ser ut som ett
klädberg just nu btw, är mkt skeptisk till att jag överhuvudtaget
kommer få ner allt som jag slängt på den, det blir nog till att
vika och MOSA IHOP DELUXE 1000! yep. så blir det nog. har
ingen vidare koll på exakt vad jag slängt på den heller, måste
väl ransonera lite så att jag inte BARA tar med mig klänningar,
utan även tex underkläder och nåt att sova i osv :P men men.
det fixar sig. ska ta tag i det nu hade jag tänkt. kategorisera
upp kläderna på sängen och utvärdera. haha. fan vad organiserad 
jag låter nu. ni skulle bara se vilken svinstia jag bor i för tillfället :D
bävar inför att behöva dammsuga den här dammhålan innan jag drar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0