If you love me please

don't let me be the last to know.



det är kallt här. det är jävligt kallt här.
igår lagade jag middag till mallan och
empa. sen gick vi ut på snerikes. det
var riiiktigt kul på snerikes!
idag har jag mest hängt med angelie,
handlat och käkat. snart ska jag till
ellen med lådorna, och sen käka på
nation med empa, eric viktor och david.
ska bli kul. det blir sista gången jag träffar
grabbarna innan jag drar. tråkigt.

imorgon blir det 'farvälmiddag' igen.
då blir vi dock fler. kul att folk som
inte kom på min fest vill säga hejdå
ordentligt ändå. det blir jag, empa,
simon, erkki, petrus, hannes, kristin
och greken. och malin. nu känns det
som att jag har glömt nån. men det
har jag nog inte. aja. skitsamma. ska
bli kul iallafall, vi ska lyxa till det lite och
käka på vad som ska vara bästa italienska
restaurangen i stan :) nice.

lite ångest över alla kläder som inte får följa med mig
till dublin. men angelie, mallan och ellen är snälla och
'tar hand om dem' åt mig :) det är bra det.

nu är jag mest peppad. allt blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0