I wish I was your favourite girl

I wish that I was the reason you were in the world
I wish my smile was your favourite kind of smile
I wish the way that I dressed was your favourite kind of style 
 
 
Jag är sjuk. gavin också. han är hos doktorn.
eftersom alexander har charlakansfeber är
det förmodligen något sådant vi har fått.
malin sa att jag måste säga till om mitt snor
är gult för isåfall måste vi till doktorn..
det är det. men jag säger ingenting idag, för
ikväll ska jag ut och om doktorn säger att jag
måste stanna inne så har han förstört min första
partyochträffafolk-helg i Dublin. och det går inte.
så jag väntar tills imorgon med det. 
 
en mkt speciell sak med tidningarna är här är att
alla 'mediakoder' som vi tex. lärde oss när vi var
på aftonbladet på studiebesök, inte verkar finnas.
till exempel som att inte skriva ut namn på folk som
inte blivit dömda än. här gör man det. hela tiden.
'o' conoghue was taken in custody yesterday for
public drunkenness' osv osv. skön local paper liksom.
de skriver till och med ut vart folk bor! haha. nästa rad:
'o' conoghue who's addressed on old marcha street street, 
claims he....' bla bla bla. haha. snacka om att bli utlämnad!
haha. helt ofattbart. det borde ju strida mot alla journalist-
regler som finns?? :D 
 
ikväll blir kul. jag måste bara kolla in vilka nattbussar som går
hit, och hoppas på att det finns normala människor som åker
med nitelink ända till mitt område. för fan vilket ghetto det här är, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0