Please don't you rock my boat

no 
'cause I don't want my boat to be rockin' 


ibland tröttnar man liksom på sig själv. blä. 

jag tror jag ska börja på pilates.
idag har jag tagit hand om alexander i några
timmar och sen har jag bara chillat här. framför
datorn. fixat och donat lite på rummet, satt upp
ett veckoschema för resten av veckan. ska börja
göra ett i veckan. bli lite organiserad. har även
tvättat, äntligen.

imorgon ska jag gå upp halv åtta och kolla in
alexanders morgonrutiner, för på fredag är min
första hela arbetsdag, jag ska ta hand om honom
från halv åtta på morgonen. (på måndag börjar
malin jobba så då är han all mine från halv åtta
till halv fem på kvällen.)

imorgonbitti ska jag in till stan, ska träffa anni
halv tio (dvs strax innan halv nio måste jag
börja gå till luasen) och vid halv två ska jag
träffa erik. ska även till svenska ambassaden
och köpa biljetter till en svensk luciakonsert
med adolf fredriks musikklasser. kul att de kommer hit!
jag hoppas på att det kommer påminna mycket om våra
konserter i domkyrkan med musikklasserna, fan vad jag
saknar dem! det var nog det bästa med att gå extramusik.
och dirigeringen. det var kul. haha. again, slipping from the
subject. 

äh. jag orkar inte skriva mer. malin hade en kompis/bekant
över på eftermiddan/över middagen. hon var holländsk och
sådär lite nonchalant och otrevlig som bara holländska kvinnor
är. det går inte riktigt att förklara. det är mer en känsla de sprider.
kort och gott: jag är glad att jag är irland.
ska sova tidigt, kolla på desperate housewives eller nåt tills jag
däckar.

sjukt peppad på helgens resa. känns kul att erik också är helt
stört peppad, hade vart kul att åka ensam men det blir nog roligt
när åtminstone någon som man känner lite också är med. :)

 

här kommer lite bilder som jag tog idag när alexander fick
följa med upp till mitt rum när jag skulle hämta mobilen :P

 

visst är han adorable ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0