Good bye mr A

you had all the answers but no human touch



vilken fantastisk dag.
morgonen var dock kaos. jag drömde en riktig mardröm inatt.
emma hade varit på en åtta timmars dejt med .gissavem. haha.
helt sinnessjukt. och när jag förklarade att jag tyckte om honom sa
hon bara 'sorry men du vet jag och snygga killar, kan försöka att
inte träffa honom igen men han är bara så himla snygg' AHHH. haha.
vaknade med röda ögon, arg som ett bi! helt i onödan, obviously.
var tvungen att berätta drömmen för malin för att få ur mig den,
hon tyckte synd om mig. det var så himla verkligt i drömmen och
jag och emelie diskuterade till och med i drömmen det här med
att flirta med folks ex osv. som vi diskuterat så många gånger
på riktigt. vi beklagade oss över emma och jag var skitarg för
att hon gått och stött på honom, och att han gått och stött på
henne. haha. vilken jävla dröm. aja.

jag matade alexander med frukosten och han skrek som en idiot
genom hela frukosten. imorgon blir det öronproppar. tydligen är
han så ibland på mornarna. jag hoppas att det inte är ofta.
sen åkte vi ner på stan. det var megastorm men malin körde
så det var skönt, slapp gå till luasen, tror inte det ens hade
gått med barnvagnen i blåsten. jag och alexander träffade
anni och vi gick och drack smoothie på ett jättemysigt ställe.
sen var hon tvungen att dra hem och jag och alexander gick runt
lite på stan. dvs jag gick och drog honom i vagnen såklart :P
provade en klänning som var rätt fin. om den inte hade varit
så himla lång och proper hade jag köpt den. haha.
sen kom erik ner, då gick vi och letade efter svenska ambassaden..
i typ en timme! sen hittade vi äntligen och kunde köpa biljetter till
luciakonserten den 5e. sen gick vi hela vägen tillbaka till city i
regnet. alexander sov som en liten gris :) sen letade vi massor
efter ett fik eller matställe och hittade till slut ett riktigt bra ställe.
det var en lite lyxigare restaurang och pizzorna som vi beställde
påminde om il fornos pizzor. mkt goda. erik lekte med alexander,
det var skönt att vara två om alexander, han är rätt vild när han
kommer igång.. men glad iallafall. tack och lov. dock blev han
LIVRÄDD för handtorken på toan när den kom igång. oj oj
vad han grät.
efter typ två timmar på restaurangen åkte jag hem.
det var en bra dag, riktigt rolig.
ser fram emot resan i helgen dock. ska bli skönt att
komma iväg från familjen trots att jag tycker om den.
har ju hängt så mkt hemma den senaste tiden. ska bli
skönt och kul att se nåt nytt. enligt eriks kompis robert
ska galway påminna om köpenhamn. är säkert mysigt.
ska bli kul! nu jävlar ska jag sova som en stock. natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0