sverige

shit vilken hård helg. haha. fast det har vart kul! igår blev det
ekonomikumparken-wills place-snerkan-korridorsfest-wills place.
var jävligt kul. festen var helt sepekul. sen satt jag och lincoln uppe
och diskuterade kulturella skillnader mellan usa och sverige, till
typ klockan sex på morgonen. det var skitkul. och lite random? haha
men men. idag har jag varit rätt bakis, inte ont i huvvet eller nåt, bara 
jätteseg. känns att det tärt på kroppen att va ute tre nätter i rad! skulle
träffa anna på johannesgrillen, medans jag väntade köpte jag pizza till
frukost. värt! sen köpte vi glass också. sen firade jag lite mors dag
hos farmor och farfar. farfar hade köpt en ny mobil och jag hjälpte
honom att förstå den, han var mkt nöjd när han kunde radera väder,
horoskop etc, som finns med  när man köper ny mobil. hehe. sen
 fick jag skjuts hem av brorsan och nu är det bara väldigt skönt att
sitta och ta det lugnt. ska städa och sen ta dagens andra dusch lite
senare.

fick ett jättelångt och trevligt mail av min favoritfamilj i dublin. är typ nästan
bestämt att jag ska dra dit i slutet av oktober. ska bli så sjukt kul! men innan
det blir det förmodligen tyskland över hela sommaren! inte bestämt än dock.
men kanske. kanske inte. det blir nog lika bra vilket som.
jag älskar mitt liv här. ibland är allt rätt så fantastiskt faktiskt.
mitt liv är som en bergochdalbana, förra veckan var helvetet men denna har
vart som en lång trappa uppåt, varje dag har varit bättre och bättre och jag
vaknar inte längre och gråter, utan undrandes vad för nåt kul man kan hitta
på idag. det är bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0