sverige

jag kanske drar till tyskland över hela sommaren!
 
har haft en rätt kul fast lite jobbig vecka. i torsdags blev det öl, tvspel och dans
hemma hos eric och sen på krogen. igår var det tvunget att ladda om, var sjukt
opeppad först men det gav sig rätt fort! det var förfest hos moa och askul att
träffa alla tjejerna igen. sen gick vi ut på bj, det var riktigt kul! dock blev jag ditchad
av alla tjejerna till slut, alla hittade varsin man. haha. själv var jag inte på jakt, men
dansade och hade kul. idag käkade jag, leah, malin och diako bakis-cupido-sallad
på bryggan vid stadsparken. det var ett par som gifte sig där, i solskenet. alltså de
stod på kung karl gustav (båten, haha) och publiken stod på gräset liksom. det
var så HIMLA fint. efter de sagt ja till varandra och pussades så spelades 'from
this moment'.. så perfekt timing. from this moment, as long as i live, i will love
you.. osv. haha. vi satt en bit ifrån men jag grät för det var så fint :D sen promenerade
jag hela vägen hem. svettigt som saatana. nu har jag legat och vilat en stund, ikväll
blir det nämligen utgång, igen :O :O ibland får man det. det är bra för mig.
 
imorgon kommer anna till stan, vi ska chilla nånstans vid lunchtid, sen ska jag
hem till angelie och sola om jag inte bränt mig alltför illa idag redan, vilket
visar sig rätt straxt tror jag. det svider redan lite om nacken.. så kan det gå.
känns som att jag har nåt annat inplanerat också.. men vet inte vad. det visar
sig!
 
en dag i taget. nåt roligt varje dag. helst mycket roligt varje dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0