sverige


storm - lifehouse
 
 
jag tar tag i livet. lägret var bra för mig. igår åkte jag ner på stan och drack öl på bryggan med eric
och david. idag hängde jag i en park och spelade fotboll, och solade och så, med emelie,
david och emelies hund oscar. det var mysigt. det var nån het man som tränade löpning och sånt
i några timmar, så jag och emelie hade lite ögongodis att titta på. det var ju kul. känns som att
jag borde ta mig ut bland folk. hade gått på skiva ikväll om jag hade haft råd. men men..
det känns bra iaf, att jag duschar och klär på mig på morgonen som folk. att jag kan ta mig
utanför dörren och att jag kan äta mer eller mindre regelbundet utan att allt känns jättejobbigt.
 
och jag är peppad på dublin. eller münchen.
det känns som att det inte spelar så stor roll
vilket det blir, bara familjen är bra.
 
pappa filmade när jag sjöng på festen i helgen,
kanske kommer upp på facebook. om jag vågar
dela med mig. den andra är efter jag hade sett
smset från mr ex och man kan verkligen se att
jag vill börja gråta hela tiden. men eftersom låten
av lite sorglig gjorde det kanske inte så mkt. bara
det att det inte lät riktigt så bra som det hade kunnat
låta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0