onsdag

när jag kom efter att ha lämnat barnen på skolan var det strömavbrott.
i minst en timme.. så jag kunde inte dammsuga trappan. såklart skulle
elen komma tillbaka så fort jenny kom och knackade på.. så då var jag
tvungen att dammsuga och duscha och när jag var klar var det typ
jobbdags för oss båda igen... gick och hämtade upp två töser på
skolan (inte vilka töser som helst såklart, den ena var 'min' tös
och den andra var hennes brattiga bästa vän som hon bråkar
med varannan sekund) vi gick till affären men den var stängd
pga tekniska problem. till nästa mataffär är det skitlångt.
så vi gick hem och precis när vi kom innanför dörrn säger 
tösens bästa vän att hon tappat sin väska, så vi går tillbaka
och letar.. medans klagar 'min' tös. KLAG KLAG KLAG ik
snap het niet, hoer kun je maar je tas niet fasthaalen!!
jag höll på att bli galen. hennes vän grät nästan och där
gick hon och klagade klagade klagade på att hon inte
kan förstå hur man kan tappa bort sin väska på vägen
hem, och att hon själv aldrig gjort det. jävla skitunge!!
när vi kom tillbaka, efter att INTE ha hittat väskan så
skulle hennes kompis ringa sin mamma och berätta
att väskan är borta. då sa jag till 'min' tös på skarpen
att det var elakt att säga sådär till henne, hon var ju
fan ledsen och allt min tös gör är att klaga på HUR
man kan vara så dum att man tappar bort sin väska,
och att hon själv ALDRIG skulle göra det och aldrig
har gjort det. åh. fy fan. jag tror inte mamman har
lärt dem ett dugg om samvete, common sense och
hur man är bland andra människor.
dessutom förklarade de ordet finnar med "såna
röda prickar i ansiktet som fattiga människor har,
typ uteliggare osv" 

 tröjan och västen jag köpte igår:

 

familjens supergosiga katt
Mouse kom och mös lite i min
säng:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0