onsdag

vädret här är helt galet. idag haglade det när jag gick hem från affären,
fast bara i typ 30 sekunder. innan det regnade det och var skitmulet, nu
är det soligt. såklart. just när jag ska dammsuga och städa köket.. 

köpte morötter iaf, eller rättare sagt morot. en enorm :O den är nog 
genmanipulerad eller nåt. morötter i normal storlek verkar inte finnas, 
antingen är de mini, typ smala som bläckpennor, eller så är de enorma. 
nåväl. idag ska jag iaf äta varm lunch, det blir bra :) tösen leker hos en 
kompis efter skolan så i princip har jag eftermiddan fri, förutom att jag 
måste vara hemma när gossen kommer hem från skolan, för han 
har inte sin nyckel med sig..
  
 
om tre veckor kommer kristin, det blir bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0