måndag

trött. ikväll trivdes jag för första gången riktigt bra.
jag lagade mat, tösen hjälpte mig och var jättesöt
och vi lyssnade på beatles på högsta volym och
allt var bara underbart. gjorde min favomat och när
n kom hem var hon överlycklig över att maten var
klar och det var så gott och alla var glada och nöjda
och älskade maten och n sa att eftersom jag lagade
maten behövde jag inte hjälpa till alls och så sa hon
glatt 'tim kommer ikväll va?' för jag hade frågat j om
det när hon inte var hemma, och han hade sagt att
det var ok. så jag sa ja och då sa hon att jag skulle
springa upp och göra mig fin inför min karl istället
för att diska och sånt, som hon så gärna tog hand
om efter en sån fin middag. när jag sprang upp var
helt plötsligt båda barnen i mitt rum, de var glada
och lekte tafatt eller så, helt plötsligt var de båda i
min säng och jättenyfikna på min webcam, så vi
tog lite bilder.
 
här kommer några av dem:

 
 
sen kom tim och vi gick till ett av cafeerna/restaurangerna
längs sjön och drack ett par glas vin och åt lite ost. skitmysigt.
nyss åkte han hem och nu ska jag fan sova, är typ halvdöd.
imorgonbitti ska jag vara på bottenvåningen prick sju, hon
ska fan inte ha nåt att klaga på imorgon.
vi bestämde att vi ska ut på fredag, jag liezel och jennie, och
en norsk tjej jag snackat med på facebook ska också med,
ska bli skitkul, och intressant att se hur de går ut här, jag vet
redan att de inte klär upp sig alls lika mkt som i sverige, men
enligt sydafrikanerna är det i sydafrika typ som att gå på bröllop,
man fixar sig skitmycket, vilket jag tycker är kul, för då kan vi
fixa oss tillsammans. jag gillar att fixa mig när jag ska ut.
ska ha på mig min nya klänning också :)
 
men men. imorgon ska jag vara uppe sju igen som sagt.
jag hoppas att jag vänjer mig vid dessa mornar snart och
slutar förbanna världen varje gång mobilen ringer och jag
inser att klockan är sju trots att det känns som mitt i natten.
(vilket det nästan är iofs) natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0