en vecka kvar

om en vecka drar jag. och jag lovar att uppdatera bloggen mera då, så ni kan
följa mitt äventyr :) idag har jag packat och umgåtts med malin som flyttat in några
hus bort. dålig timing att jag drar när hon flyttat in.. men men. spelade lite guitar hero
med sebbe också, kommer sakna honom.
korridoren är nog det jag kommer sakna mest, de är ju med i mitt
vardagliga liv, exakt varje dag. varje kväll med tända ljus och
skvaller i köket, guitar hero och korridorsfester om vartannat.
diako, sebbe, leah och diana är de jag kommer sakna mest!
usch, känns helt deppigt när jag tänker på det. men men.
nu ska jag inte tänka på det mer. jag ska tänka på hur kul
jag kommer få det!! 
 
imorgon ska jag ner på stan, ska träffa sofie och shoppa en stund och
sen träffar vi emelie och fikar med henne. på kvällen har jag lovat att
laga en mästermiddag till malin, och så ska vi kolla på film. om den
jäveln vill ladda klart nån gång..
på onsdag kommer tim. på fredag är festen. på lördag är katerin här
och vi ska ut. sen är det söndag och jag ska fira födelsedagen med familjen.
sen är det måndag och sista dan innan jag drar!! då ska jag leka med kristin.
sen är det bye bye sweden. 
 
spännande. i'll keep you updated when i get there!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0