avskedsfest och snart bär det av

i onsdags kom tim hit. i fredags hade jag avskedsfest. det var verkligen hur kul som helst.
80-talstemat var hett och de flesta hade nog riktigt kul!! vi började kvällen med lite beer
pong och sen blev det 80talsdans och umgänge halva natten. klockan fyra gick jag och tim
och la oss. hade en sjukt kul kväll!! tack till alla som kom och tack för alla underbara
presenter!!!!
igår skulle tim hem så mina föräldrar kom och hämtade upp oss, vi skjutsade tim
till arlanda och sen åkte vi till steninge och köpte presenter till min värdfamilj. det
blev en fin swedish cooking-bok, en osthyvel i enträ och en smörkniv i enträ. barnen
får godis :P tänkte köpa ett guitar hero men det får inte plats i min packning plus att
jag likabra kan köpa det när jag är där, och vet ju inte om de vill ha det så jag behöver
inte säga att det är en present haha för det kommer ändå vara jag som spelar mest
på det ändå!!
 
idag och imorgon blir packningsdagar. i eftermiddag ska vi fira min födelsedag med
familjen m.fl., ikväll bjuder greken på middag och imorgon kommer kristin och hänger
med mig medans jag packar. det känns fortfarande rätt overkligt. men ändå spännande
och kul! det var sorgligt på festen när folk drog hem och vi sa hejdå för ett år liksom..
och så skickade jag med tim en massa kläder i hans resväska. så nu är det redan lite
på riktigt liksom!! i övermorgon flyger jag verkligen. familjen möter upp.
 
japp. nu ska jag sätta fart på packandet. när jag väl är igång går det nog rätt snabbt.
måste dammsuga och sånt där sen också. 
 
jag skriver igen när jag är framme i holland i övermorgon!! :D
här kommer några bilder från min fantastiska avskedsfest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0