sverige

det blir sverige över sommaren iallafall! har fått jobb och väljer det framför att åka iväg till
tyskland. vill spendera sommaren med kompisarna och så. i oktober blir det dock dublin!!! värt!

i måndags var vi 14 pers som sov i en stuga vi hyrt ute i norredatorp. det var sjukt kul.
bastade och partade halva natten. var dock lite jobbigt att cykla hem i ÖSREGN igår..
men vi klarade det! och ingen har fått lunginflammation, iaf än så länge.. hehe. tog nog
mitt livs längsta och varmaste dusch när jag kom hem. var SVINkall. sen var det bara
att ladda om, ty igårkväll blev det fest igen, riktigt kul på snerkan! ikväll blir det lugnt,
jag, leah och lincoln ska sitta vid ån. kanske gå förbi snerikes eftersom will och jeff jobbar.

imorgon ska jag gå och lägga upp sommarens schema! japp! jag har fått jobb!
ska vikariera på mitt gamla jobb, det ringde en tant från vakansen idag och sa
att jag borde komma så kan jag välja och vraka vilka perioder och rader jag vill
jobba. det blir skitbra. ÅH vad skönt det ska bli att inte vara ständigt pank längre,
jag är så lättad att jag nästan dör. haha. och att få jobba på mitt gamla jobb blir
fantastiskt, jag har saknat det så mycket! det är mitt absoluta favoritjobb so far.
 
nu ska jag äta revbensspjäll och sen blir det en trip till stan igen..
har inte sovit hemma på typ en vecka, haha, mamma och pappa
bara suckar när jag åker iväg. men livet är för kort för att tråka bort,
nu ska jag njuta av sommaren och av att umgås med mina vänner
och att bara ha det fantastiskt. för det har jag. jag älskar mitt liv.
 
och jag är sjukt peppad på att åka till dublin i oktober och ta hand om
en BÄÄÄÄÄÄBIS :D ska bli mongokul. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0