sverige

igår kikade jag lite på stan med kristin, sen fikade jag med malin och sen blev
jag bjuden på middag av johanna som äntligen kommit hem från sitt år i usa.
sen promenerade jag hem och tog en cappucino med diako, och då dröjde
det inte många sekunder tills greken och viktor kom hit.. de stannade till typ
klockan ett eller nåt.
vissa dagar får man umgås exakt hur mkt som helst, det är härligt. idag har
jag bara umgåtts en liten stund med angelie och hennes johan. hon åker
hem till ljungby i minst sex veckor så det är ju lite tråkigt, speciellt för hennes
pojkvän johan såklart. men lite för mig också. haha :D 
 
imorgon är det midsommar och då ska jag och familjen till
trosa, äta på restaurang och sånt där mysigt. på kvällen ska
jag hem till helena och sen får vi se hur kvällen artar sig! 
 
en sak som är klar är att jag är SJUKT PEPPAD PÅ DUBLIN!!!
kollade på bilder från en irland-grupp på facebook idag och
blev så sjukt peppad. vill bara att de här fyra månaderna ska
flyga förbi!

men samtidigt ska jag passa på att njuta av livet här hemma
för jag vet att man saknar det, vart man än åker och hur kort
man än är borta, det fanns alltid nåt jag hann sakna, även
när jag bara var hos tim fyra eller fem dagar. det är väl helt enkelt
för att mitt liv är så fantastiskt här hemma. jag har så många
personer runtomkring mig som är guld värda!! :) och det finns
OFTAST nåt kul att göra också. 
 
snart är det working time. ska bli spännande. jag ska vara
rutinerad och flitig och inte festa alls lika mycket som de senaste
veckorna. och när det är över är jag rik och då kanske
jag och kristin ska åka nånstans på långresa. nånstans där
det är billigt att hänga. typ indien, kina, taiwan eller nåt sånt. 
men bara kanske. beror ju på hur mkt jag känner att jag måste
spara inför min irland-vistelse också :D WIIIIIIE!!! 
 
nu är det sovdags för den här tjejen. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0