sverige

min vita vecka blev inte så vit. i tisdags var det ju utgång och så igår blev det det ändå,
trots att det inte var planerat så. jag och diako skulle bara snacka skit men så går han
och köper två flaskor vin och pajar min vita vecka och så kommer moa eric andreas
viktor och emelie till oss och tjatar på att vi ska ut så det blev ju så till slut. etage blev
det, riktigt kul. där har man alltid kul? iaf jag hittills. 
idag har jag vart hos emelie. ätit fryspizza med gräddfil och snackat skit.
sen gick jag hem i ösregnet. med en liten paus bestående av småstenkastning
på erics fönster eftersom han inte öppnade dörren. tills jag fick veta att han var
i sthlm. var orolig för han inte svarade och så, inte ens hans bror fick tag på honom
så alla panikade lite över det.
sen dess har jag suttit här och häckat. helt okej lördagskväll faktiskt! imorgon
ska jag hem till mamma och pappa och sen på bio. 
 
 
det har gått över en månad och jag blir bara mer och mer övertygad att det inte
är värt det. kärlek. det är inte värt att vara lycklig för man blir alltid olycklig på ett
eller annat sätt av det. antingen av svartsjuka eller annat bråk och sen när det
tar slut, då blir man bara så ledsen, att det inte är värt det. det tar några korta
veckor att bli kär, men att komma över någon, det tar så mycket längre tid.
det går inte bara att radera nån ur minnet, hur gärna man än vill...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0