sverige

det regnar och jag är sjuk.
 
har haft världens mest o-produktiva (?) dag hittills. bara lagat frukost till mig
själv, läst några sidor i en bok jag lånade igår, tröttnat och suttit här vid datorn
istället. men om en halvtimme ska jag eric och viktor till thuns, ska bli kul, har
aldrig vart där! kvällen blir lugn, förmodligen film eller så med diako och leah.
det är skönt att vara tillbaka i korridoren.

det kommer nog ta ett tag att vänja sig igen, vid att bara ha sig själv, har ju bott i familj
sedan i mars nu. först familjen Galen och sen med mina egna föräldrar :P och det är
väldigt annorlunda från att bo själv må jag säga! men nu är jag mer beredd inför att
flytta till dublin iaf. och jag är SÅ peppad. fick mitt fjärde mail nu från familjen och vi
är båda aspeppade på att träffa varandra! kanske att vi ses i juli när de kommer till
sverige :)
 
igår var jag på stan och shoppade med isabell hela dan. sen träffade vi kristin
och sen även malin. mysigt. jag köpte tre klänningar (varav en egentligen var
ett linne som jag köpte för stort och en var en lång tshirt) och ett par skor,
ett par i converse-stil, hör och häpna! det trodde jag aldrig skulle hända,
och alla som känner mig bra vet det också. men de kostade bara 50 spänn,
jag hade skavsår av mina ballerinaskor och mina vanliga dojor är hos emelie.
så jag köpte dem! och jag gillar dem faktiskt :O de är helt ok. står dock fast vid
mitt statement att män inte ska ha converse. helst inte tjejer heller. jag ska slänga
mina så fort de blir slitna, för slitna äcklilga converse är det värsta jag vet. fy fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0