sverige

det är en bit kvar. det känns sådär. idag är inte min dag.
 
igår var vi ute. eller vi skulle ut, men segade på förfesten och hamnade på vdalas pub
och alla började hångla runtomkring mig och jag, som egentligen bara gått ut för att
få dansa vilket jag inte fick, blev bitter och gick hem.
vaknade sjukt förkyld och har legat i sängen hela dan. tog just en dusch och det är
väl det längsta jag kommit idag, och det längsta jag kommer att komma.
 
efter krogen, det är i såna situationer man bara vill ha nån. även om han
inte fanns i samma land så kunde jag ringa, och jag visste att det fanns
nån som tänkte på mig, någon som brydde sig om att få mitt godnatt-sms.
jag saknar det.
 
och jag är så jävla trött på att gråta
när fan tar tårarna slut egentligen?
jag försöker lyssna på glad musik och tänka på bra saker
men det hjälper ju inte. han är borta och jag hatar det. jag
hatar att inte ha honom och jag hatar att han inte har mig.
och när snygga män kommer fram på krogen så önskar
jag konstigt nog att jag kunde säga "nej tyvärr jag har pojkvän."
istället för.. "nej tyvärr, jag håller på att komma över min pojkvän
och det går åt helvete, och det enda som kan göra det ännu värre
är att vara med någon annan, som du tex."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0