sverige

igår serverade jag på ett bröllop på slottet, det var skitkul men
sjukt mkt jobb! efteråt (jag och en tjej fick gå tidigare för vi behövde
inte vara 5 längre) gick jag ut. oplanerat men det var kul. dansade
som en tok och många kompisar var ute. det var helt PACKED, sjukt
mkt folk! nu är jag kattvakt och ikväll kommer isabell hit. imorgon
kommer mina föräldrar hem, ska städa hela dan och laga mat till
dem. på tisdag ska jag och emelie börja träna. det är välbehövligt! 
 
ska iväg snart och rösta. vet fortfarande inte om det blir pirat eller vänster..
men nåt blir det iaf! 
 
om två veckor börjar mitt sommarjobb! kollade just igenom schemat och det
är ett hårt schema faktiskt! 100% i två månader. det är mixat hela tiden, först
jobbar jag 3 dagar, 1 dag ledigt, sen fyra dagar två dagar ledigt sen fem dagar
en dag ledigt osv.. så förvänta er inte att se så mkt av mig denna sommar! haha..

tror jag ska åka till finland sen. ensam. det kan nog bli bra, träffa släktingar och
godparents, det känns som en bra grej, att få träffa dem ensam, att de får en
chans att lära känna mig genom mig och inte genom min familj eller så,
jag är ju ändå vuxen nu, det är ju egentligen lite knäppt att jag knappt har
nån kontakt med min släkt förutom den kontakten som går genom min mamma.  
 
nu är det duschdags! fy fan, svettig dag igår, först raceade jag till stan på cykeln,
sen serverade  jag i åtta timmar (i typ 30'c) och sen dansade jag i tre timmar på 
krogen :P 
 
annars är jag rätt peppad på mitt jobb, har saknat det.
sommaren kommer bli bra, finland blir bra. pratade
med brorsan om att kanske ta en weekend i amsterdam,
har ju biljett dit som annars kommer bli oanvänd vilket ju
är lite onödigt..

snart kanske jag har vänt sida, snart kommer jag ut på andra 
sidan. snart slutar jag gråta och snart kan jag bara le och säga
att jag äntligen verkligen gått vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0