sommar

det är sjukt varmt. det är nog varmare på mitt rum än vad det blir på jobbet.
idag är jag ledig. ska åka och hämta sista grejerna som tim skickat och
sen ska jag och diako kanske iväg och bada. ikväll ska jag sova hos mina
föräldrar. i förrigår var jag så förbannad att jag höll på att spricka för att nån
hade efterfest till fyra. jag vågade inte gå ner som ensam tjej och säga till.
och jag skulle jobba klockan sju nästa morgon. att inte få sova är verkligen
den värsta tortyren.
enligt min bror åskar det i stockholm. här är det gassande solsken och inte ett moln
på himlen. men jag hoppas nästan att det kommer hit, så det kan bli lite lite kallare.  
 
nu ska jag ta mig en dusch, sen ska jag bläddra igenom Ellos-katalogen i köket och
höra med min far när han kommer hit.
 
min bikini och minishorts är numera min standardklädsel, man kan ju inte ha på
sig mer. vår gata är iofs INVARDERAD (?) av myggor. det är helt sjukt. igår fick jag
ta på mig långbyxor och en kavaj bara för att gå och hämta tvätten. fick säkert tio
myggbett på de 30 metrarna jag småsprang till tvättstugan gången innan. helt
sjukt. de verkligen attackerar en också! 
 
jag har nu bestämt mig för att inte använda min flygbiljett till amsterdam.
jag har begrundat det hela och kommit fram till att jag bara vill åka för
att jag 1. vill träffa tim och 2. är snål. båda de är dåliga anledningar och
det vore helt enkelt dåligt för mig att åka. skulle jag åka själv skulle jag
förmodligen sluta på mitt hotell, gråtandes efter fikan med tim som skulle
vara i kanske en timme max, min första dag där, eftersom de åker till grekland
sen. på resan som jag skulle åkt på. anledningen till att jag köpte biljetten från
början, för två månader sen. little did i know!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0