oh and I'm, just waiting 'til the shine wears off

idag åkte jag hem från jobbet efter en timme. satt med en filt och frös de sista minutrarna innan jag till slut bestämde mig för att åka hem. åkte hem och sov från tio till klockan två. sen kollade jag på x antal avsnitt sex and the city.
sen har jag bara hängt i köket med diako, lagat MEGAstorkok som kommer räcka typ en vecka eller tills jag spyr av uttråkning. pasta, tomatsås med kycklingkorv, linser, majs, lök och bönor i. nyttiga grejer. massor med proteiner. det är bra.
mår bättre nu, kanske jobbar imorgon om jag vaknar någorlunda pigg. får bero på hur jag känner mig efter morgonduschen.
 
nu ska kristin komma förbi på en cigg och sen ska jag sova. det fick bli en snabbuppdatering.
i fredags gick vi ut, det var förfest här och sen bj. det var kul, och otroligt skönt att slippa jobba
en helg. nu blir det två jobbhelger igen.. bestämde mig för att gå på urf, så jag snackade med
chefen igår. det var inga problem eftersom jag nu kommer jobba helgen när jag egentligen
skulle till amsterdam. den biljetten får förbli oanvänd, så är det bara.
i lördags kollade jag bara på film, i söndags åkte vi till skansen med familjen,
var sjukt kul. igår hade vi gäster från finland, några sysslingar jag aldrig träffat,
en tjej och en kille. tjejen var jättelik mig, på utseendet alltså. det var spännande,
folk brukar aldrig se ut som jag.
så var hon 14 iofs. haha. men men, hon hade lätt kunnat vara min lillasyster.
nu är kristin utanför. ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0