If you leave. I won't cry. I won't waste a single day

but if you leave
don't look back
I'll be running the other way. 
 
igår var det kaos. sov helt kaos också. inatt sover jag nog som en stock. skönt.
ska duscha och fixa i ordning mackor och sånt så det är klart. känns sjukt att det är 
7 dagar kvar. det har bara gått 4 dagar. jag bor på mitt jobb. typ. nu ska jag käka 
nåt, välbehövligt. glömde mackorna till jobbet, det var inte helt ok. 
imorgon har jag veckans enda korta pass. ska träffa emelie, och kristin om hon 
inte ska jobba. kanske shoppa något och fira att tand-utdragningen blev billigare
än väntat. sen ska jag käka middag hos simon och sen ska jag sova tidigt 
som fan. dubbelt pass på lördag. känns sådär. fy fan. alla säger 'oj oj hur ska 
du orka?' och jag bara ler och säger jodå, jag älskar ju att vara här så det blir 
nog bra. och det är ju sant, jag älskar ju mitt jobb. men igårnatt när jag vaknade 
fem gånger av att en av tanternas röster ekade i mitt huvud med sitt jävla tjat om 
monaco, och att den där jävla christer sjögren-musiken ringde i huvvet på mig, 
då var det fan inte så kul. usch. nu ska jag göra iordning allt inför imorgon.
 
imorgon fyller malin 18. det är tamefan på tiden. haha. äntligen kan vi festa 
tillsammans på riktigt.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0