don't stop me now

riktigt dålig dag. eller morgonen var bra. men sen var allt misslyckat.
pärsen började med att jag upptäckte att jag glömt cykelnyckeln när jag
just klivit ut från mitt hus. åkte upp, hittade dem rätt snabbt. cyklade iväg,
fortfarande vid god vigör. när jag kommer fram kommer jag på att jag
glömt båda mina mackor (som jag gjort i sista minuten trots att jag hade
bråttom, eftersom jag inte ätit någon frukost och tänkte att jag kunde äta en
vid tidiga fikat klockan tre) då blir jag sur. riktigt sur. kommer in till jobbet,
lunchen är bortplockad så det finns inte ens lite potatismos kvar att tugga
på. till råga på allt är den där lata jäveln där (som får sparken imorgon men
som inte vet om det än) och jag blir bara förbannad när jag ser honom. sen
måste jag låna ett dammsugarmunstycke på en annan våning och den typ
suger totalt fast i golvet så det tar dubbelt så lång tid att dammsuga än vad
det skulle gjort annars.. sen äntlilgen får jag i mig lite blomkålssoppa och
blir på lite bättre humör.

efter jobbet cyklar jag hem och träffar kristin och bella en stund,
även det var ganska bra, fast jag var skakig och megatrött efter en
nästintill matlös dag. gick inne på ica helt utan inspiration och kom inte ut
med annat än en glass och ett paket solrosfrön. nästan gråtfärdig för att jag
bara inte orkar mer. sen skjutsar kristin hem mig och jag lagar äntligen mat.
potatisgratäng och halloumi. fortfarande skakig och jävlig. fy fan vad matbrist
kan förstöra ens liv. allt detta pga att jag inte hann äta frukost och få med mig
mackorna till jobbet. fy fan. sjukt oinspirerad och sur. inte minst för att jag måste
jobba kväll med idioten imorgon. hans sista pass. jag fick hans långhelg, så det
blir 11 dagars jobb som väntat.

sen åker jag till malmö, de har köpt biljetter till mig nu, det blir nice. lite nervös.
vettefan vad man ska ha på sig och hur man ska vara för att göra gott intryck..
det blir till att låna böcker om spädbarn imorgon, så jag kan råplugga innan
vi träffas. vill ju inte verka som att jag inte vet nåt om barn när de ska välja
om jag ska få ta hand om deras bäbis i 8 månader eller inte. haha. vad ger jag mig in på?
 
frågan återstår: vilka är ni som läser min blogg?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dont stop me now Im having such a good time

Im having a ball dont stop me now

If you wanna have a good time just give me a call!

2009-07-30 @ 01:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0